اشک سرد







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





صدای اشک

صداي چک چک اشکهايت را از پشت ديوار زمان مي شنوم و مي شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، براي ستاره ها ساز دلتنگي مي زني و من مي شنوم مي شنوم هياهوي زمانه را که تو را از پريدن و پرکشيدن باز مي دارد آه ، اي شکوه بي پايان اي طنين شور انگير من مي شنوم به آسمان بگو که من مي شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و مي شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت14:45---20 تير 1390
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

فائزه
ساعت13:06---20 تير 1390
تورامن دیشب از لحن عجیب بغضهایم فهمیدم...بگو بامن ای آخرین معشوق که برای رسوایی دنبال بهونه ام.با بوسه ای آروم خوابم رودزدیدی توشدی تعبیر رویای شبونه ام من تونگاه تودنیام ومیبینم چشمای توافسانه نیست که تمام خواب وخیالم بود تقدیرمن عشق توشدکه همیشه فکر محالم بود..شبهای تنهایی همرنگ گیسوته آغوشتوواکن بانوی مهتابی دلواپسیهاموباخنده ای کم کن که تویی پایان تردیدوبیتابی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط shahdad در 12:28 | |